Nyilvánosság‎ > ‎

Záró rendezvény

MEGHÍVÓ
Szeretettel meghívjuk
a TÁMOP-3.4.2.A-11/1-2012-0011 - „EGYEDÜL NEM MEGY” – BEFOGADÓ INTÉZMÉNYEK EGYÜTTMŰKÖDÉSE PROJEKT ZÁRÓ RENDEZVÉNYÉRE
helyszín:    Közgazdasági Politechnikum
        Budapest IX. Vendel u. 3., Poliház 4. emelet
időpont:    2014.06.19., 17 óra
résztvevők: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola
Újbudai Montágh Imre Általános Iskola, Óvoda, Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola és Készségfejlesztő Speciális Szakiskola
Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium Kincskereső Tagiskolája
Beszélj Velem Alapítványi Egységes Gyógypedagógiai, Módszertani Intézmény
Program
1. A projekt tevékenységeinek összegzése - Szabó Tünde szakmai vezető
2. A munkacsoportokban végzett munka bemutatása:
•    átvezetés-utánkövetés - Oláhné Nádasdi Zsuzsanna
•    intézményi innováció - Barta Géza, Bartókné Rákóczi Ildikó
•    szülőklub - Pintér Judit, Magyar Kinga
•    gyógypedagógiai hallgatók bevonása - dr. Kopp Miklósné
•    attitűdformáló program, Kapcsolda - Guld Beáta, Gáti Emese
•    együttműködési szakmai modell - Kocsis Márta
•    pedagógiai dokumentumok módosítása - Hartmann Ibolya, Nagy Ilona
3. A projekt értékelése - Jenei Andrea tanácsadó
4. Esélyegyenlőségi képzés - Fehér Márta esélyegyenlőségi felelős
5. Környezeti fenntarthatósági tudásmegosztás - Lajter Judit környezetvédelmi felelős


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


ZÁRÓ RENDEZVÉNY
 JEGYZŐKÖNYV


helyszín:    Közgazdasági Politechnikum - Budapest IX. Vendel u. 3., Poliház 4. emelet
időpont:    2014.06.19., 15 óra
résztvevők: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola 24 fő
Újbudai Montágh Imre Általános Iskola, Óvoda, Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola és Készségfejlesztő Speciális Szakiskola - 16 fő
Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium Kincskereső Tagiskolája - 6 fő
Beszélj Velem Alapítványi Egységes Gyógypedagógiai, Módszertani Intézmény - 11 fő

1.    Diósi Alojzia, a Közgazdasági Politechnikum pedagógiai vezetője/igazgatója köszönti a partnerintézményeknek a projektben részt vevő pedagógusait, és a projekt zárásaként átadja a "D" típusú emlékeztető táblát az egyes intézmények képviselőinek.
2.    Szabó Tünde szakmai vezető prezentációjában felidézi a lezajlott továbbképzéseket, értékeli és megköszöni a munkacsoportok és a tanácsadó munkáját, a beszerzett fejlesztő eszközöket és bútorokat, összegzi a projekt eredményeit, és felkéri a résztvevőket az egyes munkacsoportok tevékenységének bemutatására:
•    átvezetés-utánkövetés - Oláhné Nádasdi Zsuzsanna
•    intézményi innováció - Barta Géza, Molnárné Gera Krisztina
•    szülőklub - Pintér Judit, Magyar Kinga
•    gyógypedagógiai hallgatók bevonása - dr. Kopp Miklósné
•    attitűdformáló program, Kapcsolda - Guld Beáta, Gáti Emese
•    együttműködési szakmai modell - Kocsis Márta
•    szervezetfejlesztés - Kocsis Márta
•    pedagógiai dokumentumok módosítása - Hartmann Ibolya, Nagy Ilona
3.    Jenei Andrea tanácsadó értékeli a projekt eredményeit.

Szünet – 15 perc
Esélyegyenlőségi képzés
Képzési tematika:
•    Az egyenlő bánásmód követelménye: jogi szabályozás, a jogegyenlőség tartalma, korlátai;
•    a diszkrimináció típusai, formái;
•    a jogi szabályozás értelmezési kérdései (fogyatékosság, egészségi állapot, foglalkoztatási jogviszony vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony részmunkaidős jellege, ill. határozott időtartama, érdekképviselethez való tartozás, stb.);
•    eljárás a törvény megsértése esetén - igényérvényesítési formák az egyenlő bánásmóddal kapcsolatban (személyiségi jogi per, munkaügyi per, fogyasztóvédelmi, munkaügyi, szabálysértési eljárások);
•    az Egyenlő Bánásmód Hatóság (feladat-és hatásköre, eljárási sajátosságai, az általa alkalmazható szankciók, a bizonyítás szabályrendszere);
•    a hátrányos megkülönböztetés bizonyítása, ombudsmani esetjog.

Környezeti fenntarthatósági tudásmegosztás:
A képzés tárgya: az előző tudásmegosztás óta történt előrelépés felmérése (a hulladékminimalizálás, szelektív hulladékgyűjtés és energiatakarékosság jelenlegi állása az egyes intézményeknél, az, egészséget kímélő környezet kialakításának és a gyermekek egészséges táplálkozásának eredményei a kialakított kerékpártárolók bővítése, környezeti szempontok alkalmazása az eszközök, termékek, alapanyagok, szolgáltatások beszerzésénél a projekt lezárása után is, környezetbarát közlekedés (elérhetőségi) szempontok érvényesítése későbbi programok, képzések helyszínének kiválasztásakor.
A képzés célja: a környezettudatosság fenntartása a részt vevő intézményekben.