MEGHÍVÓ Szeretettel meghívjuka TÁMOP-3.4.2.A-11/1-2012-0011 - „EGYEDÜL NEM MEGY” – BEFOGADÓ INTÉZMÉNYEK EGYÜTTMŰKÖDÉSE PROJEKT ZÁRÓ RENDEZVÉNYÉRE helyszín: Közgazdasági Politechnikum Budapest IX. Vendel u. 3., Poliház 4. emelet időpont: 2014.06.19., 17 óra résztvevők: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola Újbudai Montágh Imre Általános Iskola, Óvoda, Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola és Készségfejlesztő Speciális Szakiskola Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium Kincskereső Tagiskolája Beszélj Velem Alapítványi Egységes Gyógypedagógiai, Módszertani Intézmény Program 1. A projekt tevékenységeinek összegzése - Szabó Tünde szakmai vezető 2. A munkacsoportokban végzett munka bemutatása: • átvezetés-utánkövetés - Oláhné Nádasdi Zsuzsanna • intézményi innováció - Barta Géza, Bartókné Rákóczi Ildikó • szülőklub - Pintér Judit, Magyar Kinga • gyógypedagógiai hallgatók bevonása - dr. Kopp Miklósné • attitűdformáló program, Kapcsolda - Guld Beáta, Gáti Emese • együttműködési szakmai modell - Kocsis Márta • pedagógiai dokumentumok módosítása - Hartmann Ibolya, Nagy Ilona 3. A projekt értékelése - Jenei Andrea tanácsadó 4. Esélyegyenlőségi képzés - Fehér Márta esélyegyenlőségi felelős 5. Környezeti fenntarthatósági tudásmegosztás - Lajter Judit környezetvédelmi felelős
ZÁRÓ RENDEZVÉNY JEGYZŐKÖNYV helyszín: Közgazdasági Politechnikum - Budapest IX. Vendel u. 3., Poliház 4. emelet időpont: 2014.06.19., 15 óra résztvevők: Közgazdasági Politechnikum Alternatív Gimnázium és Szakközépiskola 24 fő Újbudai Montágh Imre Általános Iskola, Óvoda, Fejlesztő Nevelés-oktatást Végző Iskola és Készségfejlesztő Speciális Szakiskola - 16 fő Bethlen Gábor Általános Iskola és Újreál Gimnázium Kincskereső Tagiskolája - 6 fő Beszélj Velem Alapítványi Egységes Gyógypedagógiai, Módszertani Intézmény - 11 fő 1. Diósi Alojzia, a Közgazdasági Politechnikum pedagógiai vezetője/igazgatója köszönti a partnerintézményeknek a projektben részt vevő pedagógusait, és a projekt zárásaként átadja a "D" típusú emlékeztető táblát az egyes intézmények képviselőinek. 2. Szabó Tünde szakmai vezető prezentációjában felidézi a lezajlott továbbképzéseket, értékeli és megköszöni a munkacsoportok és a tanácsadó munkáját, a beszerzett fejlesztő eszközöket és bútorokat, összegzi a projekt eredményeit, és felkéri a résztvevőket az egyes munkacsoportok tevékenységének bemutatására: • átvezetés-utánkövetés - Oláhné Nádasdi Zsuzsanna • intézményi innováció - Barta Géza, Molnárné Gera Krisztina • szülőklub - Pintér Judit, Magyar Kinga • gyógypedagógiai hallgatók bevonása - dr. Kopp Miklósné • attitűdformáló program, Kapcsolda - Guld Beáta, Gáti Emese • együttműködési szakmai modell - Kocsis Márta • szervezetfejlesztés - Kocsis Márta • pedagógiai dokumentumok módosítása - Hartmann Ibolya, Nagy Ilona 3. Jenei Andrea tanácsadó értékeli a projekt eredményeit. Szünet – 15 perc Esélyegyenlőségi képzés Képzési tematika: • Az egyenlő bánásmód követelménye: jogi szabályozás, a jogegyenlőség tartalma, korlátai; • a diszkrimináció típusai, formái; • a jogi szabályozás értelmezési kérdései (fogyatékosság, egészségi állapot, foglalkoztatási jogviszony vagy munkavégzésre irányuló egyéb jogviszony részmunkaidős jellege, ill. határozott időtartama, érdekképviselethez való tartozás, stb.); • eljárás a törvény megsértése esetén - igényérvényesítési formák az egyenlő bánásmóddal kapcsolatban (személyiségi jogi per, munkaügyi per, fogyasztóvédelmi, munkaügyi, szabálysértési eljárások); • az Egyenlő Bánásmód Hatóság (feladat-és hatásköre, eljárási sajátosságai, az általa alkalmazható szankciók, a bizonyítás szabályrendszere); • a hátrányos megkülönböztetés bizonyítása, ombudsmani esetjog. Környezeti fenntarthatósági tudásmegosztás: A képzés tárgya: az előző tudásmegosztás óta történt előrelépés felmérése (a hulladékminimalizálás, szelektív hulladékgyűjtés és energiatakarékosság jelenlegi állása az egyes intézményeknél, az, egészséget kímélő környezet kialakításának és a gyermekek egészséges táplálkozásának eredményei a kialakított kerékpártárolók bővítése, környezeti szempontok alkalmazása az eszközök, termékek, alapanyagok, szolgáltatások beszerzésénél a projekt lezárása után is, környezetbarát közlekedés (elérhetőségi) szempontok érvényesítése későbbi programok, képzések helyszínének kiválasztásakor. A képzés célja: a környezettudatosság fenntartása a részt vevő intézményekben. |
Nyilvánosság >